دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک های روز

متن آهنگ گل های باغچه از 0111

 

چه تصادفی تو رو میبینم
اتفاقا همین روزا یه كم غمگینم
پیر شدی مثل من یا چشمای من پیره
راستی میدونی خونه ازت دلگیره
تو كه عمری درس معرفت بم میدادی
نو روزای جدایی یاد من افتادی
باغچه ی پر از گل حیاطمونو یادته؟
جمله ی همیشه عاشقم بمونو یادته؟

یادمه این آخرا چشمای تو تر می شد
غنچه های باغچه روز به روز كمتر می شد
شب به شب كار تو گریه بود و شب بیداری
من حس می كردم یه حرفی توی چشمات داری
من میدونم گلای باغچمون چی می شد
میدونم چشمای تو قسمت كی میشد
گفتنش سخته ولی به من خیانت كردی
با گلای باغچمون به دستاش عادت كردی

بسته مرد كوبیدن مشت به دیوار
كسی نمیشنوه صداتو انگار
سیم گیتاره زیر دستای من
ملودی اشكا و رفتن من
این دل اصلا ارزش نداشت
كس دیگه ای رو آوردی به جاش
ای كاش من مرده بودم
یا كه از اول آخرو خونده بودم
نمیخوام كسی كنه دخالتی
نمیذارم بری به راحتی چه راحتی
وقتی با اون هستی و
وقتی خواب بودم آروم رفتی و
دیگه كابوسام همه تعبیر شد وای
آغوش تو تقسیم شده بود با كس دیگه
نیستی دیگه برای من
نكنه وقتی با اونی می افتی به یاد من
خوش باش و خوش بگذرون عشق من
بشكن این قلبمو باز دل بكن
الان دیگه داره بارون میاد آره
گلای باغچمون بارون میخواد
داره كم كم صب میشه شب گم میشه
تو هم كنار اون آروم بخواب
تو هم كنار اون آروم بخواب

من میدونم گلای باغچمون چی می شد
میدونم چشمای تو قسمت كی میشد
گفتنش سخته ولی آره خیانت كردی
با گلای باغچمون ...
من میدونم گلای باغچمون چی می شد
میدونم چشمای تو قسمت كی میشد
گفتنش سخته ولی به من خیانت كردی
با گلای باغچمون به دستاش عادت كردی

كنج اتاقم و دستم یه لیوان
نگام به رو به رو و عكست به دیوار
تو فكر دروغات تا 5 صب بیدار
دیگه هر جا میرم فقط حرف تو میاد
با چه رویی بگم بدم میاد ازت
كه با منه و با یكی دیگه حرف زد
كه راحت روی خاطراتو خط زد
دیگه داغونه از این حرفا مغزم
یاد روزای خوبمونه كه دیوونم كرد
شاید دیوونم كه دارم از تو میخونم نه ؟
همه میدونن من همیشه با تو خوبم
همه میدیدن من همه جا با تو بودم
حتی فك نمیكردم بخوای سرد شی زود
منم بستم چشامو رو هر چی بود
قهرات مال من بود با اون آشتی
پس تف تو خاطراتی كه داشتیم

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Mehdi ׀ تاریخ: جمعه 9 آذر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , muzik-download.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
muzik-download.loxblog.com